لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس بازی شش امتیازی را برد 



شهرداری بندرعباس در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه به دیدار فولاد نوین اهواز رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس در ورزشگاه بندرعباس به دیدار مشکی پوشان فولاد نوین اهواز رفت و این تیم را از با یک گل از پیش رو برداشت. 
شهرداری بندرعباس و فولاد نوین اهواز قبل از این دیدار   با ۲۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل مکان های نهم و دهم جدول رده بندی گروه اول را به خود اختصاص داده بودند. دو تیم برای ماندن در لیگ دسته دوم نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند و نتیجه مساوی به درد هیچ یک از تیم نمی خورد.‌
شهرداری که از شرایط میزبانی بهره می برد بعد از این که چند موقعیت را از دست داد در دقیقه ۳۴ بازی روی یک کار تیمی توسط ابراهیم بزرگی قفل دروازه فولاد نوین را باز کرد. بعد از این گل تیم اهوازی رو به بازی دفاعی آورد تا دلخوش ضدحملات باشند اما شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بندرعباس دست از حملات خود بر نداشتند و حتی  در دقیقه ۴۴ می توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند که این گونه نشد و بازی در نیمه نخست با همان تک گل به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید. در نیمه دوم نارنجی پوشان شهرداری موقعیت ها ی زیادی برای گل زدن داشتند اما روی بی دقتی آن ها را از دست دادند تا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد. شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان نهم جدول رده خیالش از ماندن در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور راحت شد.
در این دیدار برای شهرداری بندرعباس علی حدادی فر ، فواد نجاهی زاده ، علی خبر ، میلاد بحرانی پور ، علی رضا اسلامی ، نیما نعیمی ، مهدی سرداری فر ، امیر قلم آرا ، پویا عزیز پور ، ابراهیم بزرگی و شاهین عاشور نژاد و برای تیم فولاد نوین اهواز هم محمد رضا گلی ، محمد امین حزباوی، مرتضی داود پور ، امیر  شرفی ، مهدی نظری ، عقیل عنابچه ، محمد جای وند ، فرید محمدیان ، محمود صالحی ، کیوان یار احمدی و سید بهنام بازرگان بازی کردند. 
در سایر دیدارهای این هفته تیم ويستا توربین تهران  میزبان شهرداری همدان بود که این دیدار دو بر یک به سود تیم ويستا توربین به پایان رسید. مس نوین کرمان میزبان تیم محتشم تبریز بود و با سه گل حریف خود را شکست داد. علم ادب تبریز در خانه با آوالان کامیاران دیدار کرد و در پایان مهمان خود را با دو گل شکست داد. 
امید گناوه در خانه از تیم سپید رود رشت میزبانی کرد که در پایان تیم سپید رود رشت موفق شد با یک گل به برتری دست پیدا کند.  ملی حفاری اهواز در خانه با تیم اسپاد تهران بازی کرد که این بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. نفت و گاز گچساران که در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است از تیم ایرانجوان بوشهر میزبانی کرد که این بازی در پایان یک یک مساوی به پایان رسید. 
تا پایان هفته بیست و چهارم در گروه اول، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری همدان با ۴۶ امتیاز صدرنشین است. ویستا توربین با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم ایستاده است. مس نوین کرمان با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم جا خوش کرده است. علم وادب تبریز با ۴۰ امتیاز چهارم است و  تیم های
سپید رود رشت،  اسپاد تهران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، محتشم تبریز، ملی حفاری اهواز، فولاد نوین اهواز، آولان کامیاران و نفت و گاز گچساران مکان های پنجم تا چهاردهم را در اختیار دارند.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
در پایان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های اول هر گروه (مجموعا ۲ تیم) به مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان و دیدار فینال لیگ دسته دوم صعود می کنند. تیم های دوم هر گروه در یک دیدار رفت و برگشت (پلی آف) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که برنده مجموع این دو دیدار به عنوان تیم سوم صعود کننده به لیگ یک در فصل آتی تعیین خواهد شد.
در پایان مسابقات تیم های سیزدهم و چهاردهم هر گروه (مجموعا ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد. تیم های سوم تا دوازدهم هر گروه (مجموعا ۲۰ تیم  به اضافه سه تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول و تیم بازنده دیدار رفت و برگشت پلی آف لیگ دسته دوم به اضافه چهار تیم صعود کننده از مرحله دوم لیگ دسته سوم بزرگسالان در مسابقات فصل آتی لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها